Friday, July 3, 2009

My Motivater PART 2....

from ~ nani_kaerie
ceh!!
men b'part2 lg....
okies!! let continue!!!
aku suka DR. ni sbb DR. ni ada rupa yg menenangkan...
org bnyk b'ibadah la katakan....
then voice dia... tem dia bg ceramah dlm cd.. suara dia lngsung xbuat aku boring atau ngantok...
heew!!!
pas2 DR. ni ada formula dia sendiri.. Formula 3E...
s'len dari menulis bku2 motivasi, DR. ni juga ada buat novel...
mmg penulis yg aktif la katakan....
bku DR. bnyk la juga aku dgn mama aku kumpul...
kdg2 bila aku betul2 rasa pnat nak hdup atau aku nak hdup aku bhnti dgn serta merta aku mesti bca bku DR...
words dia bnyk bg semangat...
hee!!!
try la klu xcya....
ckp pasal pnat nak hdup ni kan.. teringat pula 1 perkara...
y beloved aunty ana akan bpindah ke Dubai atas alasan mgikut Uncle...
wish you could stay aunty...
jnji email nani k....
n keep our little secret yeah???
love you!!!

No comments:

Post a Comment