Thursday, July 2, 2009

i am so damn crazy hapy!!! muhahahaha!! hee!!

from ~ nani_kaerie
bnyk pkra hapy dr pkara sdih aku lalui dlm hdup spnjg 24jam ni...
awal2 pg lg dah jmpa ckgu mahani...
ckgu ni pregnant.. 3rd july dia dah ambil cuti dah...
yg paling best pasal ckgu ni is dia manja tau...
bila jmpa dgn aku, haha!!
jan cakap lah...
mcm mama dgn anak pun ada aku rasa..
tem ari isnin 29th june dng ari slasa 30th june.. aku xdpt dtg skul atas sbb2 yg anda tidak blh ketahui...
hahaha!! personal matter deh...
jd bnyk maths yg aku ketinggalan.. so kna la catch up...
best ah ckgu 2!!! we'll miz you teacher!! email me k??
hee!!
second thing buat aku hapy is my 6288 is finally working!!!
muahahaha!!!
bnyk la gmbr dlm blog bsok ni ah....
kan?? 2 la hikmahnya bersabar....
tem repairman 2 ckp ambil masa 30 minit ja nak buat rasa mcm nak lari p paris ja jerit kat eiffel tower...
whoa!!!
hee!!!
tq repairman!!!
hee!!!
kabel dlm hp 2 ptus....
mesti b'sms pnya pasal dgn se2org 2 smpi seminggu x off hp....
sayang btul ah dgn hp 2!!!!
dah la si2 first message aku terima dr dia yg tersayang...
pas2 aku beli dgn duit aku sndr..
pnat2 aku berlapar kat skul sbb idamkan hp 2...
haih!!!
nak menitis air mata....
huu!!!!
anyway tq buat insan2 yg tersayang yg snggup dgr luahan hati org yg merindu suami ni....
hahahahaha!!!!
lg 1... ari ni genap lah 13 tahun pemergian datuk aku.... rndunya nak makan ikim n cokat smpi comot2 bju dgn dia..best!!!
korg tolong bcakan Al-fatihah ek??
Al-Fatihah....
23.09 2nd july 09
#malas nak hias2.... sbb pkai laptop aunty..nanti kna mrh kang....
hee!!! nitey nite!!!

No comments:

Post a Comment