Friday, July 3, 2009

malunya!!!! ahh!!!

from ~ nani_kaerie
03/07/2009
dlm waktu ptang td...
aku dgn tijah bru hbs study soalan2 utk kuiz pgguna kat tingkat 15...
dlm 2 kan sejuk, jd faham2 la...
kami pun pegi la tndas...
memandangkan bngunan uk 2 tinggi kami 2 ekor ni apa lagi.. sakai la semacam...
tgk la rmh2 kat bawah 2...
pas2 bila c teecah ni masuk tndas, aku kat sinki, usai2 tudung...
lait pnya liat kan... kenapa tndas ni suram sngt ah...
kaler nya xceria seperti tndas2 awam yg pnah aq masuk spnjg umur hdup aku...
sKali liat di pintu ia tulis "GENTS"
aku siap gosok2 mata lg mcm nda pcya....
dgn suara yg terketar2... aku gtau ia
" jah.. bek cpat kta keluar..ni tndas lelaki!!!"
c teecah ni pun bls la...
"hah?!! banar wa??!!"
dgn perasaan yg cemas bercampur lucu, cpat2 kami keluar dr tmpt yg pling terakhir kami ingin berada selepas neraka....
nasib xda lelaki masuk dlm 2 tem kami kat dlm....
klu x.... mmg KAW2 kna sindir bila ada kursus lg....
malu eh!!!
nasib la xda bdak2 dr skul len... tutamanya abg jim...
klu nda... ish2... aku dgn tijah la yg merana menahan malu....
len kali sblum masuk apa2 tndas aku tgk dlu signnya....
FOBIA!!!!!

No comments:

Post a Comment